اصحاب رسانه باید در جریان انتخاب شهردار قرار گیرند

حجت الاسلام محمد خلیل پور گفت: اصحاب رسانه باید در جریان دقیق چگونگی انتخاب شهردار شهر ارومیه قرار بگیرند.

«حجت الاسلام محمد خلیل پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: افراد بسیاری رزومه خود را برای شهردار شدن تحویل شورای اسلامی شهر دادند، ولی تاکنون هیچ نامزدی از طرف شورا معرفی نشده است.

 

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: شورای شهرداری ارومیه تا سه ماه دیگر فرصت انتخاب شهردار را طبق قانون دارد.

 

 وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید مانع ایجاد شایعه در فضای اجتماعی شهر شوند، تصریح کرد: هیچ منع قانونی برای حضور خبرنگاران در جلسات انتخاب نامزد شهرداری وجود ندارد ولی این تصمیم باید با نظر حداکثر اعضا تایید شود.

 

 این مسئول وی اضافه کرد: ماه‌های پایانی سال موضوع پرداخت حقوق ها و بدهی به پیمانکاران باید به عنوان اولویت در دستور کار شورای شهر قرار گیرد و در این خصوص شاهد هیچگونه حاشیه‌سازی نباشیم.

 

 خلیل پور گفت: در حال حاضر از «عدل دوست» به عنوان سرپرست شهرداری ارومیه انتخاب شده است که امیدواریم در این برهه سه‌ماهه زمانی بتوانیم یک شهردار شایسته برای شهر ارومیه انتخاب کنیم.

 

 گفتنی است، پس از بازداشت «محمد حضرت پور» توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) و در پی آن امضاء درخواست بازنشستگی وی از طرف استاندار آذربایجان غربی در حال حاضر از «عدل دوست» به عنوان سرپرست شهرداری ارومیه از طرف شورای شهر به صورت موقت معرفی شده است.

کد خبر 1018919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha