مسجدی ها بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان از تهیه و توزیع بیش از ۱۶ هزار بسته معیشتی در نقاط شهری و روستایی با محوریت مساجد در ایام شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام غلامحسین حقانی، ظهر یکشنبه(۵ بهمن) در نشست مسئولین ادارات تبلیغات اسلامی استان با امام جمعه کرمان؛ این ادارات را بازوان اجرایی ائمه جمعه استان در رشد مجموعه فرهنگی و دینی دانست.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۰ نفر روحانی مستقر در استان کرمان مشغول فعالیت است؛ افزود: با اضافه شدن تعدادی دیگر به این مجموعه، تا پایان سال جاری حدود ۲۷۰  روحانی مستقر در استان خواهیم داشت.

 

 

وی با بیان اینکه مساجد باید به سمت فعالیت های اجتماعی می رفت و شرایط کرونا این فرصت را ایجاد کرد؛ حضور  داوطلبانه مبلغین و مسجدی ها در بیمارستان ها، تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی معابر و مشارکت در طرح شهید سلیمانی(قطع زنجیره کووید ۱۹) را مصادیقی از کارکرد اجتماعی مساجد فهرست کرد.

 

 

 

حجت الاسلام حقانی ادامه داد: هفت هزار و ۴۳۰ بسته معیشتی توسط امامِ روستا و ۹ هزار و ۱۹۷ بسته توسط امام محله در مساجد شهری تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

 

 

 

بر اساس این گزارش، فعالیت ۵۰ مرکز نیکوکاری با همکاری ادارات کل کمیته امداد و تبلیغات اسلامی استان، نمونه دیگری از فعالیت های اجتماعی مساجد به شمار می رود.

 

 

کد خبر 1018922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha