۱۵ بسته حمایتی در بین نیازمندان  توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید جدی گفت: ۱۵ عدد بسته معیشتی و حمایتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید جدی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند محله قاسمیه توزیع شد.

«سید سجاد سید هدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۱۵ بسته معیشتی و حمایتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید جدی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمند محله قاسمیه توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید جدی تصریح کرد: این کمک مومنانه شامل ماکارونی، خرما، نمک، گوشت مرغ، رب گوجه فرنگی، چای، گندم، روغن مایع و نبات بود که در اختیار این خانواده قرار گرفت.

 

وی اظهار داشت: این حرکت خیرخواهانه با مشارکت خیرین، مرکز نیکوکاری و خیریه حضرت قاسم (ع) مسجد قاسمیه و فعالان این کانون تهیه، بسته بندی و توزیع شد.

 

سید هدی اضافه کرد: متاسفانه روزهای سخت کرونایی شرایط پیش آمد که روح بلند انسان های فرهیخته جامعه را به درد آورد و امروز شاهد همدلی و همکاری در زمینه کمک به خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت هستیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید جدی یادآور شد: این حرکت خداپسندانه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای کمک به خانواده های نیازمند صورت گرفت و فعالان این کانون این فرمایشات را مصداق فعالیت های اجتماعی خود قرار دادند.

 

سید هدی افزود: هم اکنون فعالیت های فرهنگی و اجتماعی این کانون در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است.

کد خبر 1018950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha