برگزاری مراسم پیوند فاطمی همزمان با دهه فجر+شرح تسهیلات اولیه

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری مراسم پیوند فاطمی در ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها خبر داد و گفت: تسهیلاتی از جمله انجام رایگان آزمایش های قبل از ازدواج به این زوج ها داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اکرم رنجبر، یکشنبه(۵ بهمن) در حاشیه نشست برنامه ریزی مراسم پیوند فاطمی از سری برنامه های کمیته خواهران ستادترویج مکتب حاج قاسم با بیان اینکه این برنامه در حقیقت از سال ۹۷ آغاز و به صورت مستمر انجام شد؛ افزود: امسال مراسم ازدواج ۱۶۴ زوج جوان همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شود.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این برنامه در راستای ادای دِین به جوانان سالی یکی دو بار انجام می شود؛ افزود: ۱۵ بهمن جاری نیز به مناسبت میلاد حضرت زهراسلام الله علیها و با کمک همه ارگان های نقش آفرین در زمینه جوانان، مراسم پیوند فاطمی برگزار می شود.

 

 

 

وی ادامه داد: طی جلسه ای به منظور ایجاد یک هم افزایی میان اقشار مختلف، قرار شد با همکاری اصناف، علوم پزشکی، بسیج کارگری و...به نحو احسن این برنامه انجام شود و پیش بینی این است با توجه به استقبال، این مراسم برای ۳۵۰ تا ۴۰۰ زوج برگزار شود.

 

 

رنجبر اظهار کرد: امسال مراسم به صورت کاروان های شادی در شهر است که از ۵ تا ۶ نقطه شامل مسجد، تکیه و پایگاه مقاومت آغاز و به سمت گلزار شهدای کرمان خواهد رفت.

 

 

وی با اشاره به اینکه هزینه انجام آزمایش قبل از ازدواج این زوج ها رایگان  است و ثبت اسناد هم پذیرفتند هزینه های عقد را به حداقل برسانند؛ افزود: یک هدیه عمومی شامل کارت هدیه هم به این زوج ها داده می شود.

 

 

رنجبر محل ثبت نام در طرح پیوند فاطمی را پایگاه ها و حوزه های مقاومت استان اعلام و بیان کرد: متقاضیان حتماً کپی و اصل شناسنامه را با خود داشته و در زمان مراجعه به محضر پدر و یا قیم و یا وکالت نامه همراه آنان باشد.

 

 

وی گفت: در سال ۹۷ این برنامه با حضور هزار و ۲۰۰ زوج در سراسر استان برگزار شد.

کد خبر 1018968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha