راه ‌اندازی کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش‌ های شورا چراغی برای آینده شیراز خواهد بود

شریفی در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز گفت: امروز راه ‌اندازی این کتابخانه با نگاهی ویژه به حوزه شهری افروختن چراغی است که تابندگی ‌اش موجب روشنایی راه آینده شیراز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالجلیل شریفی» امروز (یکشنبه 5 بهمن) در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: این مرکز در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد و طی این مدت با برگزاری جلسات منظم هیات امنا ساختار، بستر و چارت سازمانی آن تعیین شد.

سرپرست مرکز پژوهش ‌های شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: مرکز پژوهش‌ ها در نظر دارد با عنایت به موقعیت ویژه قرارگیری ساختمان در مجاورت فضاهای بلااستفاده شهری، با همکاری شهرداری منطقه تاریخی و فرهنگی، بوستان و محل مطالعه ‌ای برای ساکنان منطقه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه به‌ منظور برخورداری از شهری پویا و تحقق توسعه پایدار باید دست یاری به سوی اندیشمندان دراز کنیم، گفت: در این مسیر، پژوهش چراغ روشنی است که راه از بیراه مشخص می کند و امروز راه ‌اندازی این کتابخانه با نگاهی ویژه به حوزه شهری افروختن چراغی است که تابندگی ‌اش موجب روشنایی راه آینده شیراز خواهد بود.

کد خبر 1018998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha