اصل برنامه های دهه فجر تعطیل بردار نیست/ برپایی آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمامی شهرستان ها

حجت الاسلام روحی یزدی با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برپایی آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: اصل برنامه های دهه فجر تعطیل بردار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام روحی یزدی» طی نشست کارگروه کمیته دهه فجر که یکشنبه ۵ بهمن در اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز برگزار شد گفت: اصل برنامه های دهه فجر تعطیل بردار نیست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن در قالب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت خودرویی در تمامی شهرستان ها برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برپایی نشست خبری به منظور جمع بندی تمامی برنامه های دستگاه ها و نهادها بیان کرد: ضروری است تمامی کارگروه ها و کمیته ها برنامه های اجرایی خود را به مناسبت دهه فجر تا دوشنبه ۶ بهمن ارسال کنند. 

 

پنج نقطه آغازین برای حرکت راهپیمایی خودرویی۲۲ بهمن در کرج 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: پنج نقطه آغازین برای حرکت راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است که جایگاه مرکزی آن کنار سالن پارک تنیس برپا می شود و مردم از داخل خودرو به برنامه ها گوش می دهند. 

 

حجت الاسلام روحی یزدی در پایان با اشاره به اهمیت برنامه های کارگروه ستاد ایثارگران در دهه فجر خاطرنشان کرد: در سال جاری علاوه بر تصاویر شهداء دوران دفاع مقدس و مدافع حرم تصاویر شهداء مدافع سلامت که در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز پرونده دارند نصب می شود. 

 

 

 

کد خبر 1019002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha