برگزاری ۱۵برنامه کلان ویژه دهه فجر در حوزه فرهنگ و هنر/لزوم معرفی دستاوردهای نظام در ۴۲سال انقلاب

زارع برلزوم معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: همه ما در قبال انقلاب اسلامی و خون شهدا مسئول هستیم؛ باید برای بصیرت‌افزایی نوجوانان و جوانان تلاش کنیم و تحقق این مهم نیازمند همراهی اصحاب مسجد، فرهنگ، هنر و رسانه است.

«عباس زارع» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: با توجه به فرارسیدن ماه بهمن، ماه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و طی جلسه‌ای که با رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های مازندران، سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیران انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی برگزار کردیم مقرر شد تا امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برنامه‌هایی را طراحی و عملیاتی کنیم

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امسال در شرایطی خاص و با وجود ویروس منحوس کرونا، با برنامه های ویژه و در ایام فرخنده میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و سلاله آن حضرت، بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی امام خمینی (ره) باشکوه تر از گذشته برگزار خواهد شد.

 

وی از افتتاح22باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان خبر داد و  اظهار کرد: از جمله دیگر برنامه‌هایی که می‌توان به آنها اشاره کرد راه اندازی پویش ختم قرآن به همت موسسات فرهنگی قرآن وعترت استان، برگزاری نشست مجازی گفتمان قرآنی به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری،        برگزاری نشست علمی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی است

 

زارع از برگزاری نشست مجازی نهضت نهج البلاغه خوانی در موسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج نکا خبر داد و افزود:همچنین مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر نیز به صورت مجازی از سوی این موسسه برگزار می شود.

 

وی به اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با هدف تکریم والدین و همسران شهدا ونخبگان قرآنی و علمی اشاره کرد و گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازدید از 42 خانواده قرآنی به همراه اهدا بسته فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

 

زارع با بیان اینکه ساخت موشن گرافی با مو‌ضوعات قرآنی و انقلابی، برگزاری دوره توانمند سازی مدیران 300موسسه فرهنگی قرآن و عترت و برگزاری مسابقات آنلاین قرآن نیز برای پاسداشت ایام الله فجر برنامه ریزی شده، یادآورشد: برگزاری جشنواره های شعر فجر، مد و لباس استانی فجر و  جشنواره نمايش (استندآپ كمدي) از دیگر برنامه های بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

 

وی از  رونمايي از آلبوم موسيقي فجر در بهمن ماه جاری خبر داد و بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های امام راحل تأکید کرد و گفت:  تلاش داریم در قالب برگزاری جشنواره های مختلف نظیر کالای فرهنگی مازندران زمینه معرفی دستاوردهای علمی، فرهنگی، هنری و ... کشور با استفاده از زبان هنر و دستان توانمند هنرمندان استان مازندران فراهم شود.

 

زارع برمعرفی دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی و شناساندن آنها به مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: همه ما در قبال انقلاب اسلامی و خون شهدا مسئول هستیم؛ و باید برای بصیرت‌افزایی نسل جوان بیشتر تلاش کنیم و تحقق این مهم  نیازمند همراهی اصحاب مسجد، فرهنگ، هنر و رسانه است .

کد خبر 1019034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha