تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برای دسترسی به شهر مشارکتی در شیراز

موسوی گفت: دسترسی به شهر مشارکتی با حضور و مشارکت شهروندان و توسعه الکترونیک خدمات شهری از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»،  امروز (یکشنبه 5 بهمن) در یکصد و شصت و نهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: اقدام شهردار شیراز برای تقدیم بودجه 1400 به شورای اسلامی شهر شیراز در 2 بهمن جاری در مقایسه با سایر نقاط کشور مطلوب بوده است.    

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: بر این اساس، پروژه های اولویت دار در بودجه 1400 در اولویت شورا قرار خواهد گرفت و از روسای کمیسیون ها خواستار بررسی مصوبات برای تصویب نهایی بودجه پروژه ها هستیم.

وی اضافه کرد: دسترسی به شهر مشارکتی با حضور و مشارکت شهروندان و توسعه الکترونیک خدمات شهری از اولویت های شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز است.

موسوی با اشاره به اینکه بخشی از وظایف سایر دستگاه ها که به عهده شهرداری ها گذاشته شده، بیان کرد: انجام فعالیت های موازی در برخی از حوزه ها و روند پیچیده اداری و تصمیم گیری متمرکز، مشکل جدی است که منجر به هدر رفتن سرمایه ها و منابع می شود که در تصویب بودجه باید مورد توجه دقیق قرار بگیرد.

وی با اشاره به افتتاح کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز گفت: حمایت نماینده محترم ولی فقیه در فارس از این اقدام فرهنگی قابل تقدیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: امیدواریم ایجاد این کتابخانه تخصصی در این مرکز پژوهشی موجب رونق پژوهش ها و اظهار نظر کارشناسی در مورد پروژه ها شده و بودجه لازم نیز به بخش های پژوهشی اختصاص داده شود.

کد خبر 1019035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha