۴۰ پروژه عمرانی در شهرستان بروجن بهره برداری می شود

ملکی با تأکید بر اینکه در دهه فجر امسال نیز مانند سال های گذشته طرح های تکمیل شده به بهره برداری می رسد، گفت: ۴۰ پروژه عمرانی همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بروجن افتتاح می شود.

«مسعود ملکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته و دهه فجر انقلاب نیز فرصتی مغتنم برای معرفی این دستاوردها است.

 

فرماندار شهرستان بروجن بابیان اینکه در ایام دهه فجر باید با معرفی دستاوردهای انقلاب امید را به جامعه تزریق کرد، افزود: نقش رسانه ها در این زمینه بسیار اهمیت دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه در دهه فجر امسال نیز مانند سال های گذشته طرح های تکمیل شده به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: ۴۰ پروژه عمرانی در این دهه مبارک در شهرستان بروجن افتتاح می شود.

 

ملکی اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این طرح ها را بیش از یک هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در دهه فجر امسال ۱۰ طرح نیز با حضور مسئولین ملی و استانی کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار شهرستان بروجن، نساجی گلریز نخ بروجن، پنج مدرسه و کارخانه تولید وسایل پزشکی را از شاخص ترین طرح های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری برشمرد و گفت: در این ایام جاده بیمارستان جدید بروجن و گلزار شهدای ۲ روستای شهرستان نیز به بهره برداری می رسند.

 

وی بابیان اینکه طرح های قابل افتتاح در شهرستان بروجن در حوزه های بهداشت و درمان، آموزشی، زیرساختی و صنعتی هستند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح ها، پروژه های بسیاری از ابتدای امسال با حضور مسئولین ملی و استانی در شهرستان بروجن افتتاح شده است.

 

کد خبر 1019100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha