برپایی هشت پیش اجلاس نماز در شبکه ‌آموزشی شاد ویژه دانش آموزان البرزی

بابالو با اشاره به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی در جریان تبیین اهمیت نماز میان دانش آموزان گفت: هشت پیش اجلاس نماز در شبکه ‌آموزشی شاد ویژه دانش آموزان طی سال جاری برپا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عیسی بابالو » در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برپایی تور مجازی راهیان نور ویژه دانش آموزان البرزی گفت: هشت پیش اجلاس نماز در شبکه ‌آموزشی شاد ویژه دانش آموزان برپا شده است.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز افزود: هدف از برپایی پیش اجلاس های نماز، تبیین فرهنگ نماز و باورهای ایمانی است که با مشارکت ستاد اقامه نماز استان البرز اجرا شد.

 

وی با اشاره به جایگاه نماز در کاهش معضلات و مشکلات اجتماعی بیان کرد: روح و روان پاک و دور از آلاینده نوجوانان ارتباط بیشتر و بهتری با خداوند دارد به همین منظور تبیین جایگاه نماز در نخستین سال های رشد اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

 

بابالو اظهار کرد: بهره مندی از فضای مجازی و تبیین استفاده بهتر از این فضا شرایطی را فراهم آورد تا برای دانش آموزان در راستای فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با موضوع « پیوند خانه، مدرسه، مسجد و نماز» فعالیت های پرورشی انجام شود.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: کانون خانه و نماز از محورهای اصلی تبیین فرهنگ نماز و نمازخوانی است که با توجه به این اصل مهم می توان عناصر تربیتی ایمانی را برای نسل امروز ترویج و تبیین کرد. 

 

 

 

 

کد خبر 1019154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha