اولویت ستاد اشتغال جهرم پیگیری طرح های فعال بازار کار باشد

شفیعیان گفت: با توجه به شرایط به وجود آمده از شیوع بیماری کرونا و آسیب دیدگی بنگاه های اقتصادی، اولویت ستاد اشتغال پیگیری طرح های فعال بازار کار و تسهیل در پرداخت تسهیلات کرونا باشد.

«مهدی شفیعیان»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به بررسی و پیگیری طرح های حمایتی واحدهای آسیب دیده از ویروس کرونا در کارگروه اشتغال شهرستان جهرم، گفت: دستگاه های اجرایی در این زمینه با اطلاع رسانی و تشویق و ترغیب تسهیلات حمایتی جهت مشاغل آسیب دیده از کرونا و بهره مندی از این طرح ها همکاری کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ضمن قدردانی از زحمات پرسنل بانک ها، خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی در این خصوص شد و افزود: علت بلاتکلیفی بسیاری از پرونده های پرداخت تسهیلات کرونا در بانک ها به طور تخصصی نیازمند احیاء و بررسی است.
 
 

شفیعیان خواستار اطلاع رسانی به افرادی که نام نویسی کرده اند شد و اظهار داشت: هر چه سریع تر تسهیلات مصوب را جذب و بانک های عامل در اسرع وقت وضعیت پرونده های تسهیلات کرونا را تعیین تکلیف کنند.
 

 

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و برخی مشکلات اقتصادی کنونی همچنین بحران کرونا، تکریم بیشتر ارباب رجوع و مشتری مداری باید اساس کار و مهمترین اولویت بانک ها و دستگاه های اجرایی شهرستان باشد.  
 

 

 

کد خبر 1019162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha