فراخوان ارائه طرح فرهنگی به مناسبت دهه فجر اعلام شد

قدوسی با اشاره به اهمیت توجه به آموزه های دینی و معرفتی گفت: به منظور برپایی آئین بزرگداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طرح فرهنگی به مناسبت دهه فجر در قالب فراخوان مطرح شد.

« مهدی قدوسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت مسجد جامع مشکین دشت با محوریت کانون فرهنگی هنری گفت: دوره های آموزشی و حلقه های معرفت بار دیگر آغاز به کار کرد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع مشکین دشت افزود: با توجه به همزمانی دهه فجر و میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها کانون فرهنگی هنری مسجد جامع مشکین دشت به افرادی که طرح های فرهنگی متناسب با این ایام را ارائه دهند به قید قرعه جوایزی اهداء می کند.

 

به گفته وی، یکی از رویکردهای اصلی برنامه ریزی شده در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان فردیس، برپایی دوره های آموزشی قرآن کریم و حلقه های معرفتی است.

 

وی با اشاره به ضرورت پیوست های فرهنگی در جریان برنامه های آموزشی و هنری بیان کرد: دوره های آموزشی قرآن کریم و حلقه های معرفتی ویژه گروه های سنی مختلف با هدف احیاء مسجد تراز اسلامی و تربیت نیروهای فعال مسجدی و انقلابی در این مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع فردیس خاطرنشان کرد: جمع های مختلف نوجوانان و جوانان و حتی کودکان در قالب تشکیل حلقه های معرفتی گردهم می آیند و با هدایت امام مسجد تحت تربیت معارف الهی قرار می گیرند.

 

قدوسی با اشاره به اهمیت توجه به آموزه های دینی و معرفتی بیان کرد: در شرایط کاهش میزان شیوع بیماری کرونا و سفید شدن وضعیت این بیماری، دوره های آموزشی و حلقه های معرفتی با محوریت کانون فرهنگی هنری از سر گرفته شد.

 

 

کد خبر 1019183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha