اجرای طرح رویداد ایران قوی باعث پویایی کانون ها شده است

رمضانی، گفت: کانون های مساجد با شرکت در رقابت سالم طرح ملی ایران قوی باعث پویایی و شکوفایی کانون ها می شوند.

حبیب رمضانی مسئول کانون حضرت رسول (ص) در شهرستان جوانرود ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: در راستای طرح ایران قوی این کانون در جهت ایجاد رواق های کتاب ، نور و  همدلی  در حال فعالیت است.

 

وی با اشاره به فعالیت های رواق نور در این کانون ، افزود: در رواق نور کلاس های قرآنی توسط ماموستای مسجد، بعد از اقامه نماز برای نمازگزاران  با رعایت پروتکل های بهداشتی شامل آموزش های قرانی ، روخوانی و حفظ تفسیر و جزء خوانی قرآن برگزار می شود.

 

رمضانی خاطر نشان کرد: جهت ترویج کتابخوانی اعضا و اشتیاق جوانان کانون به خواندن کتاب  رواق کتاب در کتابخانه کانون ایجاد شد تا اعضای کانون بدون هیچ دغدغه و مشکلاتی کتاب های مورد نیاز خود را تهیه و بخوانند.

 

 

مسئول کانون حضرت رسول(ص) در جوانرود با اشاره به اینکه تشکیل رواق همدلی در راستای شناسایی افراد نیازمنددر این کانون برپا شده است، افزود: تاکنون در ده نوبت به نیازمندان شناسایی شده بسته های معیشتی اهدا شد که هزینه این بسته ها از طرف خیرین مسجد تامین می شود. همچنین در این رواق برای تکریم از ایثارگران و شهدا ،  بازدید از خانواده شهدا و غبارروبی از مزار شهدا در برنامه های خود گنجانده و اجرا کرده است.

 

ور در پایان با بیان اینکه شیوع  ویروس کرونا همچنان ادامه دارد، گفت: : در راستای حفظ سلامت اعضا ی کانون آموزش های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا داد ه شده و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این کانون رعایت می شود.

کد خبر 1019185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha