چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین مجازی برگزار می شود

تجری گفت: چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد تجری» صبح امروز (دوشنبه 6 بهمن) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به صورت مجازی در استان گلستان برگزار می شود.

 

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان  ادامه داد: این جشنواره از 9 الی 12 بهمن به صورت مجازی در استان گلستان در نظر گرفته شده است.

 

تجری یادآور شد: در ادوار گذشته جشنواره اقوام مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و امسال به دلیل کرونا و به منظور حفظ سلامتی مردم نسبت به برگزاری این جشنواره به صورت مجازی اقدام کردیم.

 

وی افزود: یک هزار و ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی در چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین حضور دارند و براساس مصوبه ستاد کرونا هنرمندان موسیقی بدون حضور تماشاگر در گرگان اجرای برنامه خواهند داشت که از طریق فضای مجازی این برنامه ها اجرا می شود.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره هفت هزار قلم محصول خود را از طریق فروشگاه مجازی جشنواره اقوام به فروش می رسانند.

 

تجری به حضور 20 گروه موسیقی آیینی اقوام استانی و کشوری در این جشنواره اشاره کرد و افزود: برنامه زنده جشنواره هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۲ و ۳۰ دقیقه از طریق آدرس www.gcth.ir  اجرا می شود.

کد خبر 1019206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha