۷۲۶ خانواده تحت پوشش امداد از گردونه حمایتی خارج شدند

مومنی از خروج ۷۲۶ خانواده تحت پوشش امداد از گردونه حمایتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان که به منظور پیگیری تفاهم نامه همکاری ساخت مسکن محرومان انجام شد، گفت: خدمت به مستضعفین خدمت به بهترین بندگان خدا است و کمیته امداد امام خمینی در این راستا تلاش های گسترده ای دارد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه ۸۶ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: این تعداد خانوار، از حمایت های این نهاد به صورت مستمر بهره مند می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی افراد مستعد توانمندی با بستر سازی فرهنگی، ایجاد اشتغال پایدار و تأمین مسکن مناسب از مهمترین فعالیت ها و اساس کار کمیته امداد است که بحمدالله از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۲۶ خانواده تحت حمایت با رسیدن به توانمندی از چرخه حمایتی خارج شدند.

 

این مقام مسئول پیگیری تأمین مسکن برای خانواده‌هایی با سه و یا بیش از سه فرزند یتیم را از اقدامات خوب این نهاد در سال جاری دانست و اضافه کرد: در این راستا ۱۱۸ خانواده شناسایی شدند و پیگیری برای تأمین مسکن این عزیزان با هم افزای و همکاری بنیاد مسکن، عنایات استاندار ، نمایندگان مجلس و سایر بخش‌ها از ابتدای سال جاری اقدامات خوبی انجام و تا پایان سال مسکن این تعداد خانواده تأمین می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از بنیاد مسکن استان در همراهی با امداد به منظور تامین مسکن مددجویان گفت: خدمات بنیاد مسکن و مجموعه همکاران این نهاد در خدمت به نیازمندان، ساخت مسکن برای محرومان و پیگیری تفاهم نامه همکاری ساخت مسکن مددجویان شایسته تقدیر است.

 

در ادامه  این دیدار «محمدرضا رضا فرح» مدیر کل محترم بنیاد مسکن استان مرکزی نیز  خدمت به نیازمندان یک وظیفه شرعی و افتخار برای مسئولان دانست و گفت: اقدامات خوبی در ساخت مسکن محرومان انجام شده و با جدیت روند ساخت مسکن محرومان پیگیری می شود.

کد خبر 1019238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha