برگزاری ۷۲۴ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر

بیکی گفت: ۷۲۴ عنوان برنامه تاکنون در کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «مهدی بیکی» صبح امروز (دوشنبه 6 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: 724 عنوان برنامه تاکنون در کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان تدارک دیده شده است.

 

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان ادامه داد: 816 کانون فرهنگی هنری در استان فعال هستند و با توجه به شیوع ویروس کرونا از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری این برنامه ها استفاده می شود تا از نظر کیفیت و کمیت برنامه های دهه فجر آسیب نبیند.

 

بیکی یادآور شد: امسال همچون سنوات گذشته برنامه 10 شب در 10 مسجد در سطح استان گلستان برگزار خواهیم کرد که رویکرد ما در این برنامه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: در این برنامه هر شب در خصوص بخش ها و اقشار مختلفی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند گفتگو خواهیم کرد و همچنین از طریق فضای مجازی این برنامه ها پخش می شود.

 

رئیس کارگروه مساجد ستاد دهه مبارک فجر گلستان یادآور شد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی را در مساجد پیگیری می کنیم و تلاش می کنیم که بتوانیم با تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی آن را به گفتمان غالب تبدیل کنیم.

 

بیکی تاکید کرد: از مجموع 816 کانون فرهنگی و هنری مساجد 40 درصد آن اهل سنت هستند و همچنین 50 درصد از کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سطح روستا قرار دارند.

 

 

کد خبر 1019258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha