کمک بیش از ۳۹ میلیارد ریالی خیرین به مراکز نیکوکاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، مردم و خیرین ۳۹ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال به مراکز نیکوکاری این شهرستان کمک کردند.

«مرتضی صفی پور» امروز در حاشیه آیین افتتاح هجدهمین مرکز نیکوکاری شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: این میزان مبلغ جمع آوری شده در 20 سرفصل شامل جشن عاطفه ها، بهداشت و درمان، اکرام حسینی، زکات، تامین معیشت نیازمندان، اطعام و افطاری، تامین معیشت نیازمندان و غیره انجام شده است.

 

 

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان با بیان اینکه امسال 510 سند کمک به نیازمندان در این مراکز ثبت شده است، بیان کرد: اینک هشت هزار و 42 نیازمند تحت پوشش این مراکز هستند که تعدادی مددجوی کمیته امداد، اقشار ضعیف جامعه و افراد بدسرپرست هستند و کمک های انجام شده بیشتر در زمینه توزیع بسته های معیشتی و نقدی صورت گرفته است.

 

 

 

صفی پور تصریح کرد: 18 مرکز نیکوکاری در این شهرستان فعال است که از این تعداد 14 مرکز در شهر و چهار مرکز در روستا که 140 نفر اعضای ثابت مراکز هستند، همچنین از این تعداد چهارمرکز تخصصی در زمینه اکرام و ایتام، اشتغال، اصناف و خدمات دانش آموزی فعالیت دارند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری محسنین شیروان با پنج نفر هیات امنا و بیش از 25 خیر (در مرحله اول) با گستره فعالیت شهرستانی امروز فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

 

 

وی افزود: هم اکنون 17هزار و 292 نفر مشتمل  بر 9 هزار و 307 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

 

 

کد خبر 1019276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha