کلیه تصمیمات و محدودیت‌های قبلی کرونا در خوزستان همچنان برقرار است

نجاتی گفت: کلیه تصمیمات و محدودیت‌های قبلی کرونا در سطح استان همچنان برقرار است و در صورت تصمیم‌گیری جدید در رابطه با این دستورالعمل‌ها مراتب به هم‌استانی‌های عزیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (دوشنبه 6 بهمن) در جمع خبرنگاران پیرامون محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: کلیه تصمیمات و محدودیت‌های قبلی در سطح استان همچنان برقرار است.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا تصریح کرد: در صورت تصمیم‌گیری جدید در رابطه با این دستورالعمل‌ها مراتب به هم‌استانی‌های عزیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

وی افزود: بر اساس مصوبات گذشته ستاد مدیریت کرونا پایان ساعت اداری در اهواز تا ساعت 13:30 و در سایر شهرستان ها تا 14:30 و با هدف مدیریت مصرف سوخت شروع ساعت اداری در کلیه شهرستان‌های خوزستان از ساعت 8:30 محاسبه می‌شود.

 

نجاتی اضافه کرد: همچنین حضور پرسنل در ادارات به صورت دو سوم در محل کار و یک سوم به صورت دورکاری صورت می‌گیرد اما بانک‌ها و دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و واحدهای عملیاتی و نوبت کاری با صددرصد پرسنل فعالیت می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه تردد درون شهری از ساعت 21 تا چهار بامداد ممنوع اما تردد بین شهری در استان بلامانع است عنوان کرد: فعالیت اصناف و مشاغل گروه‌های چهارگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزاد است.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت کرونا یاد آور شد: برگزاری مراسم عروسی، تشییع و خاکسپاری که با جمعیت بالا برگزار شود نیز ممنوع است.

 

کد خبر 1019277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha