یادواره شهدای زن گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام دیلم گفت: یادواره شهدای زن استان گلستان در روستای قورچای آزادشهر به مناسبت ایام دهه فجر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورعلی دیلم» صبح امروز(دوشنبه 6 بهمن) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: یک هزار و 700 مسجد اهل سنت در سطح استان وجود دارد و چهار هزار و 200 نفر در حوزه علمیه به عنوان امام جمعه خدمات بیمه ای و شهریه ای دریافت می کنند.

 

رئیس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان  ادامه داد: کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در ایام الله دهه فجر تدارک دیده است.

 

حجت الاسلام دیلم متذکر شد: برنامه های ایام الله دهه فجر مسجد محوری است و با هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در پنج مسجد شاخص برنامه های ایام الله دهه فجر را برگزار خواهیم کرد.

 

وی افزود: در ایام دهه فجر به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی سخنران به 15 مصلی و مکان های برگزاری نماز جمعه اهل سنت استان گلستان اعزام می شوند.

 

رئیس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان  تاکید کرد: یادواره شهدای زن استان گلستان در روستای قورچای آزادشهر به مناسبت ایام دهه فجر برگزار می کنیم، در این روستا چند نفر از بانوان در حادثه منا به شهادت رسیدند و لذا این مراسم را در این مکان برگزار خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام دیلم افزود: برگزاری محافل قرآنی، نشست مشترک علمای شیعه و سنی، برگزاری جشن گرامیداشت ایام دهه فجر و نشست نخبگانی فعالان فرهنگی با موضوع «انقلاب اسلامی، امت ولائی و تمدن نوین اسلامی» از جمله برنامه های شاخصی است که در این ایام در نظر گرفتیم.

 

کد خبر 1019279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha