تهیه مستند همسران سرداران شهید استان یزد با عنوان « ماه نشان»

رضایی با اشاره به نقش بانوان در دوران های مختلف انقلاب اسلامی گفت: در این راستا مستند همسران سرداران شهید استان یزد با عنوان « ماه نشان» تهیه و پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رضایی دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع صحاب رسانه استان یزد گفت: کمیته بانوانی یکی از کمیته های ذیل کنگره شهدا است که هدف از تشکیل آن نیز توجه ویژه به نقش بانوان در دوران های مختلف است.

وی افزود: اقدامات متعددی در این کمیته انجام شده است که برگزاری جلسات متعدد با اعضای کمیته، تشکیل کارگروه های مختلف، برگزاری همایش زن الگوی تاریخ ساز، تهیه و تدوین مستند مادر شهیدان کوروش فر، فضاسازی میدان بانوی شهیده، برگزاری 41 عنوان یادواره شهدا از جمله این اقدامات است.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد خاطرنشان کرد: در روز هشتم بهمن ماه نیز یادواره شهدای زن استان در یزد برگزار می شود.

رضایی ادامه داد: در راستای ایثارگری های بانوان انجام تالیفات داریم که تجدید چاپ شیرزنان از جمله این اقدامات است.

وی افزود: پیگیری مستند همسران سرداران شهید نیز به عنوان اقدامات دیگر ما است که مستندی به نام « ماه نشان» تهیه شده و در پنجشنبه شب ها پخش می شود.

رضایی گفت: با توجه به ایثارگری زنان در عرصه های دفاع مقدس بروز و ظهور داشته و اگر ایثارگری های بانوان نبود شاهد این پیروزی ها نبودیم سعی کرده ایم این نقش را نشان داده و با تجلیل از این بانوان در راستای معرفی این ایثارگری ها به جامعه گام برداریم.

وی افزود: غرس 26 نهال به نام 26 شهیده زن استان یزد، برگزاری 28 عنوان برنامه سبک زندگی ایرانی و اسلامی و شهدایی، احصا وصیت نامه شهدا، برگزاری شب شعر و خاطره شهدایی با حضور شاعران برجسته کشوری و استانی، تهیه مستند خواهران شهدا و پخش در فضای مجازی، اهدای 4 هزار واحد خون و پلاسما نیز به عنوان برنامه های دیگر ما است.

دبیر کمیته بانوان کنگره ملی 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد ادامه داد: اهدای 283 عنوان جهیزیه و کمک جهیزیه به نیازمندان، تهیه 3850 بسته معیشتی نیز به عنوان اقدام دیگر ما است که به کمک خیرین انجام شد.

کد خبر 1019303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha