تهیه ۲ ویژه نامه کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان تمامی دستاوردهای این کنگره

محرابی با اشاره به اهداف کنگره ملی شهدای استان یزد در راستای خدمت رسانی گفت: ۲ ویژه نامه کنگره ملی شهدای استان یزد با بیان تمامی دستاوردهای این کنگره تهیه و توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « عالیه محرابی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری کمیته بانوان کنگره 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد با اشاره به تهیه ویزه نامه این کنگره در دو جلد گفت: این نشریه در دو مجلد ذیل کمیته هنری انجام می شود که جلد اول آن در اجلاسیه ارائه می شود و در آن گزارش از تمامی ۲۲ کمیته ارائه خواهد شد و سعی می شود که فعالیت های تمامی استان ارائه شود.

سردبیر ویژه نامه کنگره شهدای استان یزد بیان کرد:  رویکرد 40 خدمت به عنوان یکی از اهداف ما در کمیته هنری کنگره ملی شهدا است که 40 پوستر هنری توسط هنرمندان ارائه شده و در مناسبت های مختلف رونمایی می شود.

وی افزود: در این ویژه نامه 14 پرتره سیاه قلم، 14 قطعه شعر، 14 اثر خوشنویسی وصیت نامه شهدا به عنوان رویکرد ما در کمیته هنری به منظور بزرگداشت 14 سردار شهید استان یزد است.

محرابی بیان کرد: جلد دوم این ویژه نامه نیز پس از کنگره شهدا با توجه به همکاری دستگاه های مختلف ارائه می شود و دستاورد تمامی رویدادها در آن ارائه می شود.

سردبیر ویژه نامه کنگره شهدای استان یزد گفت: دستاورد تمامی کمیته ها در بحث فرهنگی و هنری در ویژه نامه شماره دوم ارائه می شود.

وی بیان کرد: این ویژه نامه در 170 صفحه، دو جلد و قطع خشتی ارائه می شود.

کد خبر 1019347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha