اجرای طرح کوی عشق با احداث مسجد و نمازخانه با ۲۳۰ متر مربع در شهرستان تفت

آقای بااشاره به اقدامات در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای شهرستان تفت گفت: طرح کوی عشق با احداث مسجد و نمازخانه با ۲۳۰ متر مربع در شهرستان تفت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید مصطفی آقایی » پیش از ظهر امروز در نشست خبری کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: برگزاری یادواره 400 شهید شهرستان تفت با حضور محدود و اجرای به صورت مجازی، طرح ارمغان سلامت با اهدای بسته های بهداشتی در 10 هزار بسته، طرح نبض زندگی در حمایت از بیماران خاص در 40 نفر، سرپرستی از ایتام با 100 یتیم و حضور 300 نفر در طرح محسنین، 400 شیفت ایثار به عنوان برنامه های ما در شهرستان تفت بوده است.

وی افزود: طرح برکت قربانی با 110 قربانی در سطح شهرستان، طرح کمک مومنانه در 16 هزار بسته و توزیع در بین 4 هزار نیازمند، طرح به رسم ایثار با اهدای خون و 185 واحد خون، آزادی 4 زندانی شهرستان، طرح احسان فرهنگی در 4 هزار بسته، طرح منبر شهدایی نیز به عنوان اقداماتی در این زمینه بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت بیان کرد: تولید 280 دقیقه تولید محتوا، طرح پیمان جاودان در اهدای قرآن به مراکز فرهنگی، طرح رفیق شهید و رسم شیدایی در 350 مورد خانواده شهدا و بالغ بر 2 هزار رزمنده، طرح یاوران ولایت، طرح به نشانی شهید با تصاویر شهدا در 315 مورد نیز در حال انجام است.

وی گفت: طرح معرفت ایثار با 4 عنوان کتاب، طرح نامگذاری فرزندان با نام شهدا با 28 خانواده، طرح ختم قرآن با 422 ختم، طرح توسل شهدایی، طرح اهدای کتاب با اولویت دفاع مقدس، طرح نقش شهید،  طرح روشنایی، طرح بهسازی منازل محرومین با 400 متر مربع، طرح رسم پهلوانی با 400 دست لباس، اهدای جهیزینه در28 مورد، طرح رزق شهید نیز برنامه ریزی شده است که بخشی از آن انجام شده و بخشی نیز انجام می شود.

وی گفت: طرح کوی عشق با احداث مسجد و نمازخانه با 230 متر مربع، طرح ازدواج آسان با شناسایی 42 زوج، طرح مشق عشق با 122 مقاله، طرح رونق خاک با مشاوره های کشاورزی، طرح اهدای بسته های غذایی در خانه سالمندان با 1400 بسته را نیز دنبال کرده ایم.

کد خبر 1027684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha