راه اندازی مرکز دیتا سنتر پردیس وابسته به شرکت ارتبطات زیرساخت در منطقه پیام

ثناگومطلق با اعلام خبر راه اندازی مرکز دیتا سنتر پردیس وابسته به شرکت ارتبطات زیرساخت در منطقه پیام گفت: این امر با هدف تأمین زیرساخت های ارتباطی مخابرات و افزایش پهنای باند شبکه اینترنت در منطقه اقتصادی پیام انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» طی بازید مهرداد ترابیان عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت که دوشنبه ۶ بهمن ماه سال جاری از منطقه اقتصادی پیام استان البرز انجام شد گفت: بهره وری و ارتقاء زیرساخت های موجود در منطقه اقتصادی پیام از اولویت های برنامه ریزی شده در این منطقه است.

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام استان البرز افزود: در آینده نزدیک شاهد راه اندازی مرکز دیتا سنتر پردیس وابسته به شرکت ارتبطات زیرساخت در منطقه پیام خواهیم بود.

 

وی اظهار کرد: این امر با هدف تأمین زیرساخت های ارتباطی مخابرات و افزایش پهنای باند شبکه اینترنت در منطقه اقتصادی پیام انجام می شود.

 

به گفته ثناگومطلق راه اندازی مرکز دیتا سنتر پردیس در منطقه اقتصادی پیام زمینه رشد تبادلات تجاری و ایجاد زیرساخت های لجستیکی، بهبود و رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی، جذب تخصص، سرمایه و تکنولوژی در حوزه آی. سی. تی را با هدف حمایت از کسب و کارهای تازه شکل گرفته در حوزه دانش بنیان را فراهم می سازد.

 

مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام توضیح داد: به منظور راه اندازی این زیرساخت فاز چهارم منطقه اقتصادی پیام با فراهم آوردن زیرساخت سه پهنه آماده شده است.

 

ثناگومطلق خاطرنشان کرد: شرکت دیتا سنتر پردیس با میزان سرمایه گذاری ۹ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی یک هزار و ۲۵۶ نفر را فراهم می سازد.

 

 

کد خبر 1019306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha