دوره های آموزشی فرهنگ سرای گلستان اعلام می شود

فرهگ سرای گلستان در دوره های آموزشی موسیقی، صنایع دستی و سنتی، کارگاه های ادبی، نمایشی، هنرهای تجسمی با حضور اساتید و مربیان مجرب در همه گروه های سنی هم حضوری هم به طور مجازی هنرجو می پذیرد .

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه هشت، دوره های آموزشی در فرهنگ سرای گلستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هم حضوری و نیز دوره های آموزشی با هدف ارایه خدمات بیشتر به شهروندان به طور مجازی نیز برگزار می شود .

دوره های ادبی حافظ خوانی و مولاشناسی، داستان نویسی، دوره های طراحی لباس، موسیقی با تکنیک های مبتدی و پیشرفته برای حضور در جشنواره های داخلی و خارجی ، هنرهای تجسمی، کارگردانی و تدوین فیلم، دوره های مبانی و پیشرفته رایانه ، دوره های تخصصی طراحی و گرافیک رایانه ، عکاسی و صنایع دستی و هنری ، محاسبات ذهنی ، نسخه خوانی و داروشناسی ، طب سنتی، کسب وکار مجازی، از عناوین دوره های آموزشی این مرکز است .

حضور اساتید مجرب، کارشناسی دوره ها و سرفصل های آموزشی، ارایه گواهی نامه معتبر، برگزاری کارگاه های یک روزه حتی به پیشنهاد مخاطبان از ویژگی های است که به منظور راهی برای اشتغال زایی، کارآفرینی، آشنایی با نیاز و سلیقه جامعه و بروز رسانی تکنیک های آموزشی

 در بخش آموزش فرهنگ سرای گلستان قابل مشاهده است  .

فرهنگ سرای گلستان به نشانی هفت حوض میدان هلال احمر خیابان گلستان جنب بوستان فدک است . به منظور پاسخ گویی، مشاوره، ثبت پیشنهادات و نظرات مخاطبان شماره های واحد آموزش  77810036 و 77841 224  اعلام می شود.

کد خبر 1019328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha