عذرخواهی از رفتار نادرست  در برابر ملت نشان از شجاعت  است

محمدی نوری در مورد رفتار نادرست یکی از نمایندگان در سیلی زدن به سرباز وطن گفت: عذرخواهی از رفتار نادرست در برابر ملت نشان از شجاعت است.

محمد جواد محمدی نوری در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد رفتار نسنجیده یکی از نمایندگان  مجلس در سیلی زدن به سرباز وطن گفت:  همه باید در برابر ملت سر تعظیم بحا آوریم و همانگونه که در کارزارهای انتخاباتی شعار میدهیم که نمایندگان نوکر ملت و مردم هستند پس بجاست وظیفه نوکری ملت را درست انجام دهیم.

 

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی افزود: پس از دیدن فیلم و پیگیری ماجرا از سوی برخی دوستان نامه ای به مجلس نوشتم و در آن بنا بر فرمایش امام بزرگوار و رهبری فرزانه انقلاب توصیه کردم که بجاست اگر وارد عرصه خدمتگزاری ملت شده اید سعی کنید نوکر مردم بمانید تا نام نیک از خودتان بجای بگذارید.

 

دبیراول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت یادآور شد: امروز مردم با مشکلات زیادی در حوزه معیشت مواجه هستند که برخی رفتارهای نادرست نه تنها مشکلی از مرد حل نمی کند بلکه موجب دلسردی و ناامیدی آنها از مسئولان می شود و بهتر است در مواجه با مردم در رفتار و گفتارمان تجدید نظر کنیم

 

وی تاکید کرد: نماینده مجلسی که در حال توجیه کردن رفتار و عمل نادرست خود میچرخد بهتر است شفاف از مردم و این سرباز وطن پوزش بخواهد چرا که هر انشایی که او به بهانه توجیه عملش به مقامات بفرستد نزد افکار عمومی قابل پذیرش نخواهد بود و بداند عذرخواهی خود نشان از شجاعت فرد دارد.

 

نوری تصریح کرد: وضع کشور در شرایط بحران اقتصادی موجب ناامیدی مردم شده و تعمیم وحدت و همدلی تنها راه نجات و برون رفت از این مشکلات است.

کد خبر 1019354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha