پرداخت ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌ زدگان استان بوشهر

حیدری بریدی گفت: در جریان سیل اخیر واحدهایی که تسهیلات مقاوم‌سازی از بنیاد مسکن گرفته بودند، آسیبی ندیدند و در این راستا از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان استان بوشهر پرداخت شده است.

«حمید حیدری بریدی» روز دوشنبه (6 بهمن)  در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر در شهرستان دشتستان خسارت‌های گسترده‌ای به واحدهای مسکونی وارد شده است، اظهار داشت: در جریان سیل اخیر به هزار و ۳۸۸ واحد مسکونی در دشتستان، دیلم و گناوه خسارت‌های وارد شده که از این تعداد ۶۲۷ واحد احداثی، ۷۹۷ واحد تعمیری بوده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر به ضرورت مقاوم سازی منازل در روستا ها اشاره کرد و ادامه داد: در جریان سیل اخیر واحدهایی که تسهیلات مقاوم‌سازی از بنیاد مسکن گرفته بودند، آسیبی ندیدند و در این راستا از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان استان بوشهر پرداخت شد.

 

حیدری بریدی در ادامه این گفتگو به تکمیل عملیات تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیل اخیر اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که عملیات احداث واحدهای مسکونی نیز تا خرداد ماه سال آینده تکمیل و تحویل شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به گذشت ۵۱ روز از وقوع سیل در شهرستان دشتستان، از ۳۲۵ واحد احداثی در این شهرستان، عملیات اجرایی ۱۷۸ واحد آغاز شده، آرماتور بندی ۱۳۱ واحد در حال انجام است، ۶۱ واحد بتن‌ریزی شده، هفت واحد دیوار کشی و در چهار واحد هم عملیات سقف اجرا شده است.

 

حیدری بریدی با تاکید بر اینکه ۸۹۶ فقره کمک بلاعوض به مردم ارائه شده است، تصریح کرد: این اقدامات و کارهای صورت گرفته طی این زمان کم بی‌نظیر بوده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآور شد: هنوز تسهیلات برای ما واریز نشده است و ما این اقدامات را از محل حساب شماره ۱۰۰ کمک‌های بلاعوض پرداخت کرده‌ایم.

 

 

کد خبر 1019375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha