بسته های نمایشی «عروسک ها از بهشت می آیند» تولید می شود

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: بسته های نمایشی «عروسک ها از بهشت می آیند» بر اساس ۳ نمایشنامه قرآنی و با محوریت آموزشی و فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، حجت الله ناظری سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: بر اساس نمایشنامه های قرآنی تولید شده این مرکز شامل؛ 1- «کشتی نوح» نوشته داود کیانیان 2- «مسافر دریا» اثر حسین فدایی حسین 3- «آب بر آتش» نوشته سیروس همتی، بسته های نمایشی «عروسک ها از بهشت می آیند» در قالب تولید عروسک در تکنیک های؛ اوریگامی، نمدی، ماسک و عروسک های مقوایی به مخاطبین کودک و نوجوان ارائه می شود.

وی افزود: تولید تمام ابزار و ملزومات اجرای یک نمایش، فراگیری قصص قرآنی در قالب هنر نمایش، اجرای آسان در خانه، ایجاد فرصت آموزش و سرگرمی به مخاطبین کودک و نوجوان همراه با خانواده، دست ورزی و تکمیل بخش های مختلف ابزارهای نمایشی، ازجمله ویژگی های تولید بسته های نمایشی «عروسک ها از بهشت می آیند» است.

لازم به ذکر است این پروژه با مشارکت معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری کودک و نوجوان انجام می شود.

 

کد خبر 1019387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha