هدیه ۳۴۰ میلیون ریالی به مددجویان پرورشگاه موقوفه «مصلائی» تعلق گرفت

حجت‌الاسلام موسوی گفت: با پرداخت ۳۴۰ میلیون ریال از محل عواید موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی» به ۳۴ نفر از مددجویان این پرورشگاه بن کارت و کارت هدیه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سیدعباس موسوی»، امروز (دوشنبه 6 بهمن) از کمک به دانش آموزان کانون آموزشی، پرورشی و تربیتی پرورشگاه موقوفه «مصلائی» در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: از محل عواید موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی»، 340 میلیون ریال به این دانش آموزان اهدا شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس ادامه داد: این اقدام با تلاش اداره حراست اداره کل اوقاف فارس و تشکیل کارگروه نظارت و راهبری پرورشگاه های موقوفه شیراز به انجام رسید و جلسات این کارگروه موجب انجام اقدامات رضایت بخش برای مددجویان شده است.

وی اضافه کرد: با پرداخت 340 میلیون ریال از محل عواید موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی» به 34 نفر از مددجویان این پرورشگاه بن کارت و کارت هدیه اهدا شد.

حجت‌الاسلام موسوی اعلام کرد: پس از خرید تبلت آموزشی توسط متولیان این پرورشگاه موقوفه به تمامی مددجویان آن تبلت نیز اهدا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به ظرفیت کنونی پرورشگاه فعلی موقوفه حاج «ابوطالب مصلائی» گفت: در حال حاضر ظرفیت نگهداری از  45 مددجو که صرفا کودکان یتیم و بی بضاعت هستند وجود دارد که تا 15 سالگی از آنها نگهداری می شود.

وی اعلام کرد: بخشی از اراضی و رقبات این موقوفه هنوز در تصرف اشخاص است که متصرفان در صورت عدم پرداخت حقوق موقوفه، حق ایتام این پرورشگاه را پایمال کرده اند.

کد خبر 1019417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha