تفاوت قیمت ارز بازار آزاد و نیمایی به صادرکنندگان ما صدمه زده است

فروغان گفت: تفاوت قیمت ارز بازار آزاد و نیمایی به تولید و صادرکنندگان ما صدمات زیادی زده است اما همچنان با تمام مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی در جبهه اقتصادی کشور در حال تلاش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «خسرو فروغان»، امروز (دوشنبه 6 بهمن) در جلسه کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس به صورت وبینار گفت: برای باز شدن گره و مشکلات حوزه صادرات در کشور به اقدامات قاطع نیاز داریم که تا کنون به انجام نرسیده است.

رئیس کمیسیون صادرات، واردات و گمرک اتاق بازرگانی فارس افزود: اتاق بازرگانی فارس با انجام نامه نگاری های متعدد در زمینه مشکلات ارزی صادرکنندگان و ارائه راهکارهای عملیاتی و کاربردی به اتاق ایران و مسئولان ارشد دولتی کشور تلاش های عدیده ای در این مورد به انجام رسانده است.

وی اضافه کرد: از استاندار فارس خواستار پیگیری مشکلات ارزی صادرکنندگان استان هستیم که این مشکلات را با وزیر سازمان «صمت» در میان بگذارد زیرا وزیر صمت، صدای بخش خصوصی است.

فروغان تاکید کرد: تفاوت قیمت ارز بازار آزاد و نیمایی به تولید و صادرکنندگان ما صدمات زیادی زده است اما همچنان با تمام مشکلات فعالان اقتصادی بخش خصوصی در جبهه اقتصادی کشور در حال تلاش هستند.

وی تصریح کرد: صدور بخشنامه های متعدد داخلی و تصمیم های غیر کارشناسی نباید بر سر راه فعالان اقتصادی بخش خصوصی مانع ایجاد کند.

 

کد خبر 1019470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha