برنامه‌های کانون امام مهدی(عج) آستارا در دهه فجر تشریح شد

معاشرتی برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) آستارا در چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تشریح کرد.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نورزی ۱۵ عنوان برنامه برای بزرگداشت چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تدارک دیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر داخل و محوطه مسجد، دفتر کانون و پایگاه مقاومت بسیج آذین‌بندی می‌شود، افزود: بنرها و پرده‌های تبریک نیز به مناسبت دهه فجر تهیه شده که در دیوار مسجد نصب می‌شود.

 

وی پخش سرودهای انقلابی از بلندگوهای مسجد را از برنامه‌های کانون امام مهدی(عج) در دهه فجر اعلام کرد و گفت: ویزیت رایگان بیماران در مسجد صاحب‌الزمان(عج) آستارا و یکی از روستاهای محروم شهرستان از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این ایام فرخنده پیش‌بینی شده است.

 

معاشرتی از برگزاری نشست مطالبه‌گری همزمان با دهه فجر در کانون امام مهدی(عج) خبر داد و تصریح‌کرد: این نشست با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می‌شود و اعضای کانون و بسیجیان موضوعات مختلف را از مسئولان مطالبه‌گری می‌کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) بندر آستارا افزود: ارائه مشاوره حقوقی به شهروندان، توزیع یک‌هزار ماسک در مناطق محروم، اجرای مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم، گلباران و غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از انقلابیون، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و برگزاری جشن انقلاب در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) در دهه فجر است.

 

وی گفت: در ایام الله دهه فجر همچنین کلنگ ساخت یک واحد مسکونی برای یک نیازمند در روستای سیرالیوه بخش لوندویل به زمین زده می‌شود.

 

معاشرتی خاطرنشان‌کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب، تجلیل از بسیجیان فعال در طرح غربالگری شهید سلیمانی و توزیع ۴۲ بسته کمک معیشتی و حمایتی در بین نیازمندان محله تله‌سیفی از برنامه‌هایی است که کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) با مشارکت پایگاه بسیج شهید نوروزی برای دهه فجر تدارک دیده است و تمامی برنامه‌ها نیز با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 1019539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha