ذبح ۲۰گوسفند در راستای کمک به خانواده های کم برخوردار در استان کرمانشاه

امامیان، گفت: ۲۰ راس گوسفند در راستای کمک به محرومین و خانواده های کم برخوردار در استان عقیقه و ۳۵۰ بسته گوشت با رعایت پروتکل های بهداشتی بین آنها توزیع شد.

سید محمد جعفر امامیان دبیر کانون های خدمت رضوی در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: تا کنون ۴۶۰ راس گوسفند در راستای اجرای نیت امینانه ی ناذرین  ذبح و ۱۱ مرحله عقیقه جهت حمایت از خانواده محرومین انجام شده است.

 

وی  با اشاره به توزیع ۱۶۵۰ بسته گوشت بین محرومین در کرمانشاه ،خاطر نشان کرد: طی این مرحله ی عقیقه استان کرمانشاه ۲۰ راس گوسفند ذبح وگوشت حاصله توسط خادمیاران رضوی در قالب بسته های ۱.۵ کیلویی آماده گردیده است.

 

 

امامیان افزود: ۳۵۰ بسته گوشت از طریق شبکه ی منطقه ای و محله ای ۸گانه بین خانواده های محروم شناسایی شده توزیع شد و مرحله ی بعدی عقیقه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) ۱۵ بهمن ماه جاری در استان  اجرا  می شود.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی کرمانشاه در پایان گفت: نذورات در قالب بسته های رضوی در مناطق محروم و شناسایی شده در بین نیازمندان، محرومان و ایتام در اکثر شهرستانهای کرمانشاه در هر مرحله توزیع می شود این طرح در راستای اجرای نیات امینانه قربانی صورت می گیرد.

کد خبر 1019551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha