تمدید مهلت جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی» در کرمانشاه

کرمیان ، گفت: مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره چلچراغ آسمانی تا ۱۵ بهمن جاری تمدید شد.

محسن کرمیان معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  این جشنواره با هدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت در فضای مجازی برای زمینه‌سازی، تولید و توزیع آثار هنری ــ رسانه‌ای با محوریت قرآن و عترت در فضای مجازی همچنین کشف و شناسایی و تشویق اقشار مختلف جامعه برای تولید آثار هنری  رسانه‌ای با محتوای قرآنی برگزار می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان برای شرکت در این جشنواره  باید با توجه به دو فهرست مشتمل بر ۲۰ آیه و ۲۰ حدیث در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی آثار با محوریت این موضوعات تولید و ارسال نمایند.

 

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به شرایط شرکت در این جشنواره ،افزود: فضای مجازی جغرافیای خاصی ندارد و در این جشنواره همه مردم از اقصی‌نقاط کشور می‌توانند شرکت کنند. شرط حضور در این جشنواره این است که باید محتواها برای مخاطب فارسی‌زبان تولید و توزیع شود وجشنواره در دو بخش تولید اثرهنری و توزیع آثار هنری برگزار می شود.

 

کرمیان، تصریح کرد: قضاوت و داوری در این جشنواره کاملاً با جشنواره‌های دیگر متفاوت است. با این وجود  همه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار دیگران را قضاوت کنند و به آنها رأی دهند. مجموعه امتیازات می‌تواند برگزیدگان را معرفی کند مربیان و اساتیدی که هدایت افراد را برعهده دارند از میان هنرمندانی انتخاب شدند که خودشان تجریه تولید محتوای هنری-رسانه‌ای با محتوای قرآن و عترت در فضای مجازی را داشته‌اند.

 

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Quranfestival.ir و یا در شبکه‌های اجتماعی به آدرس aghighfamily@ مراجعه کنند.

کد خبر 1019552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha