پرداخت عوارض در شهرداری جهرم الکترونیکی شد

نظری از راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی در شهرداری جهرم خبر داد.

«علیرضا نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور رعایت موارد بهداشتی و عدم لزوم مراجعه حضوری شهروندان به شهرداری برای پرداخت عوارض در ایام انتشار ویروس کرونا سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض نوسازی و پسماند در جهت ارائه خدمات به شهروندان جهرمی در پرتال شهرداری جهرم به بهره برداری رسیده است.

 
شهردار جهرم افزود: به علت شیوع بیماری کرونا، شهروندان در صورت امکان پرداخت عوارض را به صورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند و از پرداخت نه درصد جریمه دیرکرد معاف می شوند.

 

وی بیان کرد: سامانه پرداخت الکترونیک عوارض نوسازی شهرداری جهرم به آدرس اینترنتی www.jahrom.irآماده ارائه خدمات به شهروندان جهرمی است. 

 

نظری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده یا کد نوسازی ملک در این سامانه و متصل شدن به درگاه الکترونیکی بانک نسبت به پرداخت عوارض نوسازی خود اقدام کنند.

 

شهردار جهرم اذعان کرد: در صورتی که اطلاعات ملک آنها در سامانه ناقص باشد با در دست داشتن مدارک ملک (سند و پروانه ساختمانی) به واحد نوسازی شهرداری جهرم مراجعه و با ثبت اطلاعات ملک در سامانه ضمن دریافت شماره پرونده و کد نوسازی نسبت به پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی و پسماند ملک خود اقدام کنند.

کد خبر 1019601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha