سومین مرحله طرح ملی راهکار با توزیع قریب به دو تُن گوشت قربانی در استان کرمان اجرا شد

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان از سومین پویش نذر قربانی با همکاری برنامه سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، صبح سه شنبه(۷ بهمن) در حاشیه سومین مرحله از طرح ملی راهکار در استان که از گلزار شهدای کرمان آغاز شد، از سومین پویش نذر قربانی با همکاری برنامه سمت خدا و مؤسسه خیریه حضرت خدیجه سلام الله علیها خبر داد.

 

 

مدیرستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه پیش از این نیز در دهه کرامت و ماه ربیع الاول نیز این طرح اجرا شده، اظهار کرد: در این مرحله هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گوشت میان نیازمندان شناسایی شده توسط کانون هیا فرهنگی هنری مساجد استان کرمان توزیع می شود.

 



وی ادامه داد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه و نیز با توجه به روزهای سخت و پرتلاطم کرونایی اختلال در اقتصاد به ویژه در معیشت خانواده ها، طرح ملی راهکار از سوی ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برنامه ریزی شد.

 

 

حجت الاسلام گرجی گفت: سهمیه اختصاص یافته در این مرحله بر اساس اولویت اختصاص یافته، بسته های یک و نیم کیلویی گوشت به تعداد400 بسته در بم و 150 بسته در انار، ،150 بسته در شهربابک، 300 بسته در ریگان، 50 بسته در فهرج و ۱۵۰ بسته نیز برای توزیع میان طلاب و ... در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1019613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha