اجرای برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد ذیل طرح ایران قوی

ناهیدی فرد گفت: کارگروه مساجد دهه فجر به عنوان یکی از کارگروه های ۲۲ گانه دهه فجر در استان همدان در جهت نشر و تقویت فعالیت های مردمی و خودجوش در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر تلاش می کند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: مساجد صرفا برای عبادت خداوند نیست، بلکه پایگاه‌های بزرگ انسان‌سازی هستند و  نیروهای جهادی، انقلابی، مبارز، فعّال در عرصه‌های فرهنگی از مساجد تربیت می شوند .

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: مساجد از صدر اسلام تا کنون با توجه به اقتضاهای هر زمان منشا و سرآغاز حرکت های بزرگ و برکات ماندگاری بوده است.

 

وی به نقش آفرینی مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: کارگروه مساجد دهه فجر به عنوان یکی از کارگروههای 22 گانه ستاد دهه فجر  در استان همدان برنامه های مختلف و متعددی در ایام دهه فجر اجرا می کند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان ، با بیان اینکه تلاش می شود برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد ذیل طرح ایران قوی اجرا شود، افزود: به همین منظور مسابقات کتابخوانی در قالب طرح شنبه های کتاب و دیدار با خانواده های شهدا در قالب سه شنبه های تکریم اجرا می شود.

 

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های دهه فجر یادآور شد: تا حد امکان برنامه های این دهه در فضای مجازی اجرا خواهد شد.

 

ناهیدی فرد ، دهه فجر را  فرصت مغتنمی برای ثبت خاطرات خوب برای کودکان و نوجوانان دانست و گفت: زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر نسل جوان در برنامه‌های مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی، هنری و الگوسازی مناسب در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی از دیگر اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام دهه مبارک فجر است.

  

 

کد خبر 1019641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha