پرداخت کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۲۲۵ نوعروس استان

سهندی گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ۲۲۵ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از کمک‌هزینه خرید جهیزیه بهره‌مند می‌شوند.

«عزیز سهندی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت  حضرت فاطمه زهرا (س)، 225 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از کمک‌هزینه خرید جهیزیه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی ادامه داد: ارزش تومانی این تعداد کمک هزینه پرداختی در راستای خرید جهیزیه، بیش از 3 میلیارد و 375 میلیون تومان است.

وی با تاکید بر اهتمام این نهاد در راستای تسهیل ازدواج جوانان، بیان کرد: این میزان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به‌صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

این مسئول افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتهای اجتماعی برای زنان سرپرست خانواده از طریق دوره‌های مجازی، برپایی طراحی پوشش های اسلامی و ایرانی و آموزشی، پرداخت هدیه به دختران محجبه با نام فاطمه و یا زهرا (س)، برگزاری کارگاه آموزشی فرزند پروری برای مادران، برگزاری کارگاه آموزشی حجاب و عفاف برای زنان مطلقه، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی دینی برای دانشجویان، اجرای مسابقه فرهنگی در بین همکاران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری کلاس مجازی سیره فاطمی برای دانش آموزان دختر از اهم برنامه‌های اجرایی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در هفته زن خواهد بود.

سهندی تصریح کرد: با توجه به بیماری کرونا و در راستای رعایت دستورالمل‌های بهداشتی، تمامی این برنامه‌ها به صورت آنلاین و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: دلجویی از مادر شهید، دیدار با بانوی خیر، دیدار با بانوان موفق در امراشتغال و کار آفرینی، برپائی ایستگاه شبکه بهداشت و اجرای برنامه های پیشگیری از کرونا و اجرای مسابقات متعدد فرهنگی، هنری از سایر برنامه های اجرایی این نهاد به مناسبت میلاد باسعادت حرت فاطمه زهرا (س) است.

 

کد خبر 1019643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha