سامانه بچه های مسجد شبکه ای از فعالیت های فرهنگی را در مساجد محقق کرده است

ابدالی تکلو با برشمردن ابعاد مختلف رویداد ملی فهما و طرح ایران قوی، نظام برنامه ای فهما را برای ایجاد عدالت در حمایت ها دانست و گفت:سامانه بچه های مسجد شبکه ای از فعالیت ها و فعالان فرهنگی و هنری در مساجد را محقق کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سرخس، «محمد ابدالی تکلو» در نشست هم اندیشی مدیران کانون های مساجد سرخس با برشمردن ابعاد مختلف رویدادملی فهما و طرح ایران قوی، نظام برنامه ای فهما را برای ایجاد عدالت در حمایت ها دانست و افزود:سامانه بچه های مسجد شبکه ای از فعالیت ها و فعالان فرهنگی و هنری در مساجد را محقق کرده است.

 

مدیر کانون های فهمای خراسان رضوی با اشاره به طرح ایران قوی اظهارکرد:در این برنامه منسجم ۱۲ رواق به عنوان سر فصل فعالیت های تخصصی کانون های فرهنگی هنری انتخاب شده است که استان خراسان رضوی به عنوان مجری کشوری رواق نور معرفی شده است.

 

حجت السلام «بختیاری» هم در ادامه این نشست با تاکید به مدیران کانون های مساجد که با تاسی به شهید عزیز سردار سلیمانی مردان میدان فرهنگی باشند اظهارکرد: مساجد سنگر دفاع از ارزشها و عقیده ها است.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه شرایط امروز شرایط جنگ اراده ها است گفت : طرح ملی ایران قوی رقابت در اثرگذاری هاست. و همه کانون ها موظف هستند با همه توان و ظرفیت در اجرای این طرح مشارکت کنند.

 

وی افزود: ایجاد جذابیت و اثر گذاری از وظایف اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که باید در این زمینه با برنامه ریزی منسجم و کار تشکیلاتی یک حرکت و پویائی اتفاق افتد.

 

گفتنی است در این نشست کارشناسان ستاد کانون های فهمای خراسان رضوی به آموزش و توجیه نحوه ورود اطلاعات در سامانه بچه های مسجد پرداختند و به سوالات مدیران کانون های مساجد پاسخ دادن

کد خبر 1019644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha