نگاه تیزبین و دوراندیش ولی فقیه معادلات دشمن را برهم می زند

حجت الاسلام عبادی زاده گفت: شک نداریم که امروز دیده بانی خبیر، بصیر، حکیم و عالم به زمان داریم که تمام مسایل را با نگاه ژرف مسایل را پیگیری می کند و نگاه تیزبین و دوراندیش ولی فقیه معادلات دشمن را برهم می زند.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نقش ولایت فقیه در ایجاد وحدت میان اقشار مختلف جامعه گفت: اگر ما سه عنصر اصلی مثلث اقتدار کشور را در نظر بگیریم یکی از این اضلاع مردم، دوم مبانی اسلام ناب محمدی که در کشور به عنوان محتوای نظام جمهوری اسلامی مورد توجه قرار دارد و سوم رهبری عالی است که به عنوان ولی امر و ولی فقیه قرار دارد. رهبری در نظام جمهوری اسلامی نقطه وصل، اتصال و اقتدار جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه بندرعباس افزود: امروز شاهد آن هستیم که مردم زمانی ورود پیدا می کنند که پشت سر ولی مورد اعتماد اقدامات و کارها را پیش ببرند، جنگ را ما با رهبری و هدایت های ولی امر پیش بردیم و در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: امروز نیز در تمام آشوب ها، بلواها و توطئه های دشمنان که پیچیده ترین برنامه ها را طراحی می کنند تا شاید بتوانند اقتدار نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند اما تمامی محاسبات و معادلات دشمن با یک سخنرانی یک ساعته رهبر انقلاب به هم می ریزد و این چیزی است که اتاق فکرهای دشمنان و نظام سلطه جهانی به آن اعتراف می کند.

 

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد: شک نداریم که امروز دیده بانی خبیر، بصیر، حکیم و عالم به زمان داریم که تمام مسایل را با نگاه ژرف مسایل را پیگیری می کند و آن رهبر انقلاب، امام مسلمین، امام خامنه ای است که در آینده خواهیم دید آنچه در معادلات و محاسبات مختلف دشمن طراحی کرده با نگاه تیزبین و دوراندیش مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی چند قدم جلوتر از برنامه هایی که دشمن آن را تدارک دیده  قرار دارد.

 

حجت الاسلام عبادی زاده خاطر نشان کرد: امروز حلقه وصل مردم به انقلاب رهبری عزیز انقلاب است و مظهر قدرت انقلاب اسلامی نیز رهبر معظم انقلاب است. امروز نوک پیکان دشمنان انقلاب اسلامی متوجه رهبری است و بیشترین هجمه ها از سوی دشمنان به سمت رهبر انقلاب است و از سوی دیگر هدف آنها از بین بردن جایگاه ولایت فقیه است.

 

وی گفت: ولایت فقیه دارای جایگاه والایی است که ضامن سلامت و اقتدار کشور است. وقتی می بینیم دشمن بر روی این نقطه متمرکز شده است، این امر نشان دهنده آن است که دشمن مظهر قدرت انقلاب اسلامی را خوب شناخته است و به آن توجه دارد.

 

وی اظهار کرد: آنچه دوست و دشمن به آن اذعان دارند، این است که رهبری انقلاب و امام مسلمین تنها شخصیتی است که مرکز ثقل و پرگار همه دلسوختگان انقلاب اسلامی و آینده روشن برای جهان اسلام است که قطعا این مظهر اقتدار را روز به روز قدرتمندتر خواهیم دید و خداوند تبارک و تعالی سایه با برکت ایشان را تا قیام امام زمان (عج) بر سر همه ما مستدام می دارد.

کد خبر 1019652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha