جشن انقلاب در کانون‌های مساجد ماسال برگزار می‌شود

شهیدزاده گفت: همزمان با ایام‌الله‌ دهه فجر جشن انقلاب در کانون‌های مساجد ماسال برگزار می‌شود.

«حسین شهیدزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال در راستای گرامیداشت چهل و دومین طلوع فجر بیش از هشت برنامه فرهنگی و هنری را برنامه‌ریزی کرده که در طول این دهه پرخجسته برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال افزود: محوریت برنامه‌ها بر اساس موضوع انقلاب در ارتباط با حوزه فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شده تا موجب اثرگذاری بیشتر این واقعه تاریخی شود.

 

وی با بیان اینکه به دلیل ویروس کرونا اکثر برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود گفت: برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در فضای مجازی، برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در فضای مجازی از جمله برنامه‌ها است.

 

شهیدزاده با اشاره به اینکه همزمان با ایام‌الله دهه فجر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی «جشن انقلاب» در سطح کانون‌های مساجد شهرستان برگزار می‌شود تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی و جشنواره قصه‌گویی در سطح فضای مجازی، اجرای نمایش و نصب بنر و فضاسازی از دیگر برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال در ایام‌الله دهه فجر است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره رویدادهای پیروزی انقلاب و انتقال مفاهیم و رمزهای آن با استفاده از مولفه‌های فرهنگی و هنری به جوانان و نوجوانان امروزی یک از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت دهه فجر است.

کد خبر 1019660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha