طرح ملی «ایران قوی» بستری برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی

مظاهری بابیان اینکه طرح ملی «ایران قوی» بستری برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی است گفت: این طرح ملی بستر جریان سازی بیانیه گام دوم انقلاب را بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون ‌های مساجد در بستر فضای مجازی برای ایجاد یک رقابت یک سالم مهیا کرده است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی «ایران قوی» زمینه رقابت سالم، تعامل و معرفی الگوهای مسجدی را در بستر فضای مجازی برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مهمترین هدف طرح ملی «ایران قوی» برگزاری رقابت مومنانه در قالب یک مسابقه است تا بچه های مسجد با گام دوم انقلاب اسلامی آشناتر شوند.

 

وی ابراز کرد: محورهای چهارگانه طرح ملی «ایران قوی» که شامل قرآن و سیره اهل بیت (ع)، مسجد و گام دوم انقلاب اسلامی، پیشرفت، امید به آینده، مقاومت و عزت ایران اسلامی است در قالب هایی مانند فیلم، نمایش، سرود، فناوری، دانش، رسانه، قرآن و کتاب منظور شده است.

 

مظاهری بابیان اینکه طرح ملی «ایران قوی» بستری برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی است گفت: این طرح ملی بستر جریان سازی بیانیه گام دوم انقلاب را بین آحاد مردم به ویژه اعضای کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در بستر فضای مجازی برای ایجاد یک رقابت یک سالم مهیا کرده است.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح ملی «ایران قوی» در گام دوم انقلاب اسلامی، با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تلاش می‌کند در مسیر تقویت مولفه‌ های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد، گام بردارد.

 

مظاهری بابیان اینکه یکی از اهداف مهم طرح ملی «ایران قوی»، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی هنری انقلاب اسلامی، است، افزود: جریان‌ سازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و حضور موثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از دیگر اهداف برگزاری این طرح ملی است.

 

مدیر ستاد فهمای چهارمحال و بختیاری افزود: بیشتر فعالیت‌های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی و با تمرکز بر رویکرد آموزش انجام می شود.

 

وی افزود: مدیران و کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در حال حاضر با حضور در سامانه «بچه های مسجد» و شرکت در طرح ملی «ایران قوی» فعالیت های انجام شده کانون خود را برای کسب امتیاز حداکثری بارگذاری می کنند.

 

کد خبر 1019711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha