اختصاص ۶ میلیارد تومان برای احیای تالاب انزلی

محمدی از اختصاص ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای احیای تالاب انزلی خبر داد و گفت: ۱۲ میلیارد اعتبار هم برای مبارزه با سنبل آبی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «کیوان محمدی» امروز(سه‌شنبه، 7بهمن) در جلسه کمیته برنامه‌ریزی صومعه‌سرا اظهارکرد: شهرستان صومعه‌سرا به دلیل داشتن تالاب از ظرفیت بالای گردشگری برخوردار است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه هر یک از روستاهای منتهی به تالاب صومعه‌سرا می‌توانند یک پایگاه برای جذب گردشگر باشند افزود: با برنامه‌ریزی درست می‌توان شاهد شکوفایی اقتصادی در صومعه‌سرا بود.

 

وی از اختصاص 6 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای احیای تالاب انزلی خبر داد و گفت: 12 میلیارد اعتبار هم برای مبارزه با سنبل آبی پیش‌بینی شده است و تلاش می‌کنیم تالاب و زیبایی‌های منحصر به‌فرد آن را از زاویه دید صومعه‌سرا به گردشگران معرفی کنیم.

 

محمدی با اشاره به اینکه شهرستان صومعه‌سرا از بعد انقلاب تاکنون توسعه خوبی نسبت به سایر شهرستان‌ها داشته است تصریح کرد: شرایط فعلی کشور، در 2 قرن اخیر بی‌سابقه بوده و هیچ وقت ایران اینگونه مورد تهاجم و تخاصم دشمنان نبوده است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه کشورهای مدعی حقوق بشر اجازه تهیه دارو و اکسن را به راحتی به ایران نمی‌دهند بیان کرد: اگرچه دشمنان ادعا می‌کنند دارو جزء تحریم‌ها نیست اما با قفل کردن سیستم‌های بانکی عملا کشور قادر به تهیه دارو برای بیماران نیست.

 

وی با اشاره به اینکه مدیران باید در شرایط سخت توانایی مدیریت خود را نشان دهند و برای حل مشکلات مردم صادقانه گام بردارند اظهار کرد: شهرستان صومعه‌سرا برنامه‌های پیشنهادی خود برای سال 1400 را ارائه دهد.

 

کد خبر 1019739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha