تجلیل از مادران شهدا به همت کانون شهید مطهری همدان

زنگنه گفت: همزمان با وفات ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با همت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری و پایگاه بسیج مسجد ابوالفضل(ع) از دو مادر شهید تجلیل به عمل می آید.

«خدیجه زنگنه » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا  با همت کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری و پایگاه بسیج مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از از خانواده شهید قاسمی و شهید حصاری تجلیل به عمل می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری همدان افزود:  مراسم تجلیل با حضور در جلوی منزل  خانواده شهدا و برگزاری مراسم کوتاه شامل سخنرانی و تجلیل است.

 

وی افزود: نقش زنان به‌ویژه مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری، پیروزی، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی و سهم آن‌ها در حماسه ۸ سال دفاع مقدس بی‌بدیل و کم‌نظیر است .

 

وی  با اشاره به حضرت ام‌البنین (س) به‌عنوان همسر شهید و مادر چهار شهید خاطرنشان کرد: به همین مناسبت این روز به‌عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده و فرصتی برای پاسداشت منزلت آن بانوی فداکار و تکریم از مادران و همسران شهیدی است که به ندای پیر و مراد خود حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند و در دوران انقلاب و دفاع مقدس همسران رشید و فرزندان برومند خود را برای فداکاری و جان‌نثاری در عرصه‌های مختلف آماده و تشویق کردند.


زنگنه اظهار داشت: این بانوان پس از شهادت عزیزانشان نیز با شجاعت، صبر، استقامت و پیروی از ولایت مقام معظم رهبری همواره منادی، مروج و علمدار خط سرخ شهیدان و اهداف و آرمان‌های والای آنها بوده‌اند بنابراین دیدار از این عزیزان در قالب طرح سپاس باهدف تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا اجرا می شود.
 

 

کد خبر 1019782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha