حجت الاسلام حاج علی اکبری سخنران ویژه ۲۲ بهمن ماه استان یزد است

زارع از حضور حجت الاسلام حاج علی اکبری به عنوان سخنران ویژه ۲۲ بهمن ماه استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سعید زارع» پیش از ظهر امروز در نشست کمیته مساجد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های متعددی در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: در روز 12 بهمن ماه برنامه ای با حضور خسروپناه در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می شود و در روز 22 بهمن ماه نیز سخنران ویژه استان یزد حجت الاسلام حاج علی اکبری است که بر اساس تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا این برنامه ها اجرا می شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغ هایی که تاکنون انجام شده راهپیمایی 22 بهمن ماه به صورت رژه موتوری و خودرویی است.

زارع بیان کرد: بانک « الله اکبر» در شب 22 بهمن ماه به عنوان یکی از برنامه های امسال است که خانواده ها در بام های منازل و مساجد تکبیر می گویند.

وی بیان کرد: در زمینه فضاسازی شهری نیز نیازمند برنامه های ویژه ای هستیم که باید از این فرصت نیز به خوبی استفاده کنیم زیرا شرایط کنونی کرونایی نیازمند توجه ویزه ای به فضاسازی شهری هستیم.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: 22 بهمن ماه حرکت بزرگی است که امسال نیز باید در شرایط کرونایی به صورت ویزه و بر اساس تصمیمات کشوری انجام شود و در این زمینه نیز بایستی ابتکار عمل نیز داشته باشیم.

وی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای خیابانی گروه های سرود، جشن های محفلی از جمله برنامه هایی است که می تواند در امسال اجرایی شود.

کد خبر 1019823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha