امید آفرینی رویکرد برنامه‌های دهه فجر باشد/ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود

حجت الاسلام موسوي با تأکید براینکه دشمن در حال سیاه نمایی و تاریک جلوه دادن انقلاب اسلامی و نا امید کردن مردم است گفت: رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرین باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام «سید علی موسوی »در جلسه هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجرضمن بیان اینکه ان واقعیت‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی در ایستادگی و مقاومت مردم در برابر دسیسه‌های دشمنان داردگفت: بنابراین باید با روایت های صحیح و از نگاه هنر میراث انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کرد. 

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تزریق امید را نیاز امروزجامعه عنوان کردوافزود: در برنامه های دهه فجر باید تبیین گام دوم انقلاب، وحدت و انسجام در جامعه و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم، امید آفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات با محوریت مساجد باید در اولویت باشد.

 

وی با ییان اینکه تلاش دشمن این است تا تصویرسازی غلط از وضعیت کشور ارائه دهد اضافه کرد:دشمن در سوق دادن افکار عمومی دنیا و مردم ایران به نفع خودش و به ضرر ایران اسلامی برنامه دارد.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید براینکه همه کسانی که دلسوز انقلاب اسلامی هستند باید دستاوردهای انقلاب را بیان کنند تا مردم نسبت به انقلاب اسلامی امیداوار باشند و این حربه دشمنان را ناکام کنند ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر اقدامی که دشمن کرد شما هم از همان طریق به او ضربه بزنیدباید عمل کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است افزود: نقطه عزیمت انقلاب اسلامی مسجد بود، انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز از مساجد است.

 

به گفته وی بایستی خدمات، برکات و ثمرات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به مردم به ویژه نسل جوان به شکل هنرمندانه، تبلیغی و ترویجی ارائه شود.

 

کد خبر 1019805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha