آغاز عملیات اجرایی طرح جهادی جایگزینی شبکه فرسوده سیمی در شهرستان لنگرود

محمدنژاد از آغاز عملیات اجرایی طرح جهادی جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه فرسوده سیمی در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: این طرح به طول پنج هزار و ۵۰۰ متر در لنگرود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، عملیات اجرایی طرح جهادی اصلاح و جایگزینی شش هرار متر شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار امروز( سهشنبه، ۷ بهمن)  به صورت متمرکز در روستای خراط محله این شهرستان آغاز شد.

 

«پرویز محمد نژاد» ضمن قدردانی از شرکت توزیع برق و تلاش در حوزه تعمیر، نگهداری و اصلاح شبکه‌های نیرو رسان، گفت: این طرح یکی از خدمات ارزشمند و مهم جامعه امروزی است که ارتقای کمی و کیفی شبکه های نیرو رسانی در لنگرود با اجرای طرح جهادی تعویض سیم های فرسوده و جایگزینی کابل خودنگهدار انجام شد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز کابل خودنگهدار به عنوان یکی از فناوری مهم در صنعت برق است، تصریح کرد: این طرح از جمله طرح های زیرساختی در کشور است و شرکت توزیع برق گیلان در این زمینه پیشگام است.

 

رییس کمیته نیرو در کمیسیون انرژی مجلس تامین نیروی برق مشترکین از طریق کابل های خودنگهدار را به عنوان کارهای اصولی و زیربنایی عنوان و اذعان کرد: این طرح به طول پنج هزار و ۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۷۶۳ میلیون تومان در لنگرود آغاز شد.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این روند استمرار خواهد داشت و با افتتاح آن بخشی از مشکلات شهرستان در حوزه نگهداری برق رفع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شبکه های نیرورسانی برق تحت عوامل محیطی از جمله باد و طوفان و بارش برف های سنگین قرار دارند، تصریح کرد: طرح جهادی جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه سیمی برای کاهش خاموشی و تقویت ولتاژ است که تا پایان سال ۱۴۰۰ به عدد قابل قبولی خواهد رسید.

 

محمد نژاد با تاکید بر اینکه این طرح به عنوان طرح جامع و بزرگ صنعت برق مورد توجه قرار دارد، خاطرنشان کرد: از ۱۴ هزار کیلومتر برای این طرح، هزار کیلومتر آن به گیلان اختصاص دارد که بخش اعظمی از این طرح اجرا شده است.

 

 

کد خبر 1019835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha