شخصیت آیت الله مصباح یزدی برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت تبیین شخصیت آیت الله مصباح یزدی برای جوانان تأکید کرد و گفت: رهنمودهای این عالم بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(7بهمن) در همایش استانی بزرگداشت منزلت علمی و عملی آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه خرم آباد، با اشاره به چهلمین روز درگذشت علامه مصباح یزدی، اظهار داشت: آنچه که از ارتحال علامه مصباح یزدی و شهادت سردار سلیمانی می آموزیم  بصیرت، هوشمندی، عالم به زمان بودن است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با علامه مصباح یزدی اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبری اگر مردم و جوانان ما به واسطه خط نفاق از حضور استاد شهید مرتضی مطهری و برخی بزرگان دیگر محروم شدند اما علامه مصباح یزدی توانستند با تربیت شاگردان و عالمان بزرگ و تأسیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در شهر قم جریانی ایجاد کند که تا نسل آینده ادامه پیدا می کند.

 

وی با بیان اینکه پیرامون شخصیت علامه بزرگ مصباح یزدی به عنوان عالمی فرهیخته  و فرزانه صحبت کردن کار دشواری است، عنوان داشت: در این زمینه باید نشست ها ، جلسات و همایش های متعدد برگزار شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بر ضرورت تبیین شخصیت آیت الله مصباح یزدی برای جوانان تأکید کرد و گفت: رهنمودهای این عالم بزرگوار که در سرلوحه آن ولایتمداری بود را باید نقشه راه خود قرار دهیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت جوانان در قالب گروه های جهادی، خاطرنشان کرد: باید از این جوانان حمایت معنوی و فکری شود.

کد خبر 1019895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha