بیش از ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در آستارا پرداخت شد

لقمانی مقدم گفت: ۱۰ و نیم میلیارد تومان تسهیلات کرونا به یکهزار و ۱۳۲ متقاضی در شهرستان آستارا پرداخت شد.

«کامبیز لقمانی مقدم» امروز(چهارشنبه، ۸ بهمن) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در راستای حمایت از مشاغل و اصناف آسیب دیده از کرونا تسهیلات بانکی با سود ۱۲ درصد به متقاضیان پرداخت شد.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا به پرداخت ۱۰ و نیم میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای خسارت دیده از کرونا در این شهرستان اشاره کرد و افزود: جذب این تسهیلات در کاهش آسیب های ناشی از کرونا به صنوف مختلف موثر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه این میزان تسهیلات به یکهزار و ۱۳۲ متقاضی پرداخت شد، تصریح کرد: واحدهایی که تسهیلات دریافت کردند یکهزار و ۲۸۳ نفر اشتغالزایی داشتند و هر فرد کارفرما جهت حفظ اشتغال موجود در ازای هر کارگر بیمه شده، ۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده است.

 

لقمانی مقدم با بیان اینکه ۹۲ درصد تسهیلات درخواستی متقاضیان پرداخت شده است، گفت: پرونده ۴۲ متقاضی نیز در بانک ها در دست بررسی است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا با اشاره به اینکه بیشترین بخشی که متقاضیان آنها برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کردند مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت بود، خاطرنشان کرد: بانک های ملی، تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، انصار و سینا بیشترین پرداختی‌ها را به متقاضیان داشته‌اند.

کد خبر 1019906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha