اشتغال منشا تامین معیشت و امنیت یک جامعه است

فرهمندپور ایجاد  کارخانه دوده فام دزفول را در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مهم دانست و گفت: یکی از بهترین راه های تامین امنیت در جامعه ایجاد اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «علی فرهمندپور» عصر امروز (سه شنبه ۷ بهمن) در حاشیه بازدید صفرعلی براتلو رئیس مرکز حراست بنیاد مستضعفان کشور، از کارخانه دوده فام دزفول اظهار کرد: شهرستان دزفول دارای ظرفیت‌های صنعتی بسیار ویژه‌‌ای در سطح ملی است از این‌رو با یک همت جمعی باید برای توسعه و پایداری آن‌ها عمل کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با اشاره به احداث فاز سوم این کارخانه افزود: هدف اصلی تعریف شده برای کارخانه دوده فام تسلط بر  بازار صنعت دوده در بازار داخلی و همچنین منطقه است و در این راستا  تصمیمات و برنامه‌ ریزی‌های جامع و دقیق این کارخانه انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: یکی از اساسی ترین موضوعات تامین امنیت ایجاد اشتغال است و  اشتغال تامین معیشت در ایجاد  امنیت یک جامعه نیز نقش بسزایی دارد  که احداث اینگونه کارخانجات علاوه بر رونق اقتصادی در  زمینه اشتغالزایی نیز تاثیر دارد.

 

فرهمند پور ادامه داد: امیدواریم که با حمایت‌های ملی خط تولید کارخانه کربن بلک را علاوه بر حفظ کردن، توسعه دهیم تا علاوه بر اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان دزفول در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید ملی گام برداریم.

 

وی در پایان با اشاره به خدمات بنیاد مستضعفان کشور یاد آور شد: بنیاد مستضعفان  با تدبیر و دور اندیشی امام راحل و تیزبینی مقام معظم رهبری شما گرفته و خوشبختانه خدمات ارزنده ای در این خصوص در کشور توسط این بنیاد انجام گرفته شده است.

 

کد خبر 1019964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha