اشتغالزایی اوقاف  با طرح «شمیم خدمت»

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: در قالب طرح شمیم خدمت و به کارگیری از ظرفیت امامزادگان و موقوفات در مسیر اشتغالزایی در استان گام برداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (سه شنبه 7 بهمن) در جلسه پیگیری تفاهم نامه سه جانبه در حوزه کارآفرینی و اشتغال اوقاف و امور خیریه استان با تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و دفتر امور بانوان استانداری گلستان اظهار کرد: همکاری خوبی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان به منظور به کارگیری از ظرفیت اوقاف و امور خیریه در راستای ایجاد اشتغال در استان به وجود آمده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد و تلاش کردیم با همفکری اصحاب وقف و صاحب نظران از ظرفیت های وقف در راستای توسعه استان استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: پنج هزار و 600 موقوفه ثبت شده و بیش از بر 71 هزار رقبه در استان گلستان وجود دارد و رتبه پنجم را از میزان رقبه ثبت شده در کشور داریم.

 

وی ابراز داشت: سه هزار و 700 مکان مذهبی در استان گلستان شامل دو هزار و 900 مسجد در سطح استان گلستان وجود دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان متذکر شد: ادراه اوقاف و امور خیریه استان در حوزه اشتغال گام های موثری برداشته است.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه 139 شغل را در سامانه رصد به ثبت رسیده است، گفت: با طرح «شمیم خدمت» در حوزه اشتغالزایی تلاش می کنیم و در این راستا تفاهم نامه ای نیز با دستگاه های اجرایی مرتبط به امضاء رسیده است.

 

کد خبر 1019967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha