حمایت فرهنگی از دفتر تسهیل گری محله قربانی و شهید اصمعی تبریز

۴۵۰ جلد کتاب به ارزش هفت میلیون و دویست هزار تومان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به دفتر تسهیل گری و توسعه محلی محله قربانی و شهید اصمعی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی پیروزمنش» امروز در دیدار اعضای دفتر تسهیل گری و توسعه ی محلی محله قربانی و شهید اصمعی، طی سخنانی برتداوم و توسعه همکاری‌های مشترک میان اداره کل و این دفتر در سال 99 تاکید کرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در این نشست به همکاری نزدیک و موثر اداره کل با دفاتر تهسیل گری تاکید کرد و گفت: در تداوم این همکاری‌ها تلاش خواهد شد و  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با توان و ظرفیت موجود خود آماده توسعه این همکاری‌هاست.

وی با اشاره به اینکه دفاتر تسهیلگری همکار و همیار اداره کل جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به اقشار کم‌برخوردار هستند بر لزوم  استفاده از ظرفیت‌های این دفتر برای توسعه و ترویج فعالیت‌های فرهنگی وکاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم تاکید کرد.

پیروزمنش با اشاره به لزوم توانمندسازی فرهنگی مناطق کم برخوردار و به تبع آن کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق گفت: این دفاتر به عنوان مجرایی جهت شناسایی نیازها و مطالبات فرهنگی محلات هدف است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صحیح و محوری اهداف دفاتر تسهیل‌گری در راستای ایجاد زمینه برای تعالی فرهنگی جامعه محقق شود.

گفتنی است، در ادامه این نشست 450 جلد کتاب به مبلغ هفت میلیون و دویست هزار تومان از سوی اداره کل به این دفتر اهدا شد.

کد خبر 1019983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha